KAMPANIA WIZERUNKOWA GMINY

Ogólne forum dotyczące Krasnosielca...
qwerty
Posty: 68
Rejestracja: 25 mar 2010, 17:52

Re: KAMPANIA WIZERUNKOWA GMINY

Nieprzeczytany post autor: qwerty » 10 paź 2012, 18:16

Ja nie wiem o czym tu mowa... Jak o drogowskaz trudno się doprosić. Ale drogowskaz stał będzie, a jak nie to wójt będzie tam stał z kawałkiem blachy z napisem. Zwrócimy się wyżej...
A co do logotypu to nasza gmina kojarzy się gościom z dużą ilością tartaków. Barwną mamy historię. Polska Kempa, Rozbicie więzienia UB w ośrodku, Rozbicie oddziałów NZW Wólka Rakowska/Papierny Borek, por.(?) Pszczółkowski(Rondo), Rolski, "Szubienica" Papierny Borek/Raki itp.

matajtam
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2009, 14:54

Re: KAMPANIA WIZERUNKOWA GMINY

Nieprzeczytany post autor: matajtam » 29 paź 2012, 11:38

Witam!
To fakt - sukces realizacji tego typu kampanii zależy w dużym stopniu od podejścia samorządu. Na obecną chwilę takie działanie może zostać potraktowane jako zbędny i niepotrzebny "gadżet", nadwyrężający ograniczony budżet gminy.
Mimo wszystko zachęcam do dzielenia się opiniami i sugestiami dotyczącymi naszych lokalnych symboli czy miejsc, które mogłyby posłużyć promocji gminy.

kazwro
Posty: 92
Rejestracja: 02 sty 2008, 22:25

Re: KAMPANIA WIZERUNKOWA GMINY

Nieprzeczytany post autor: kazwro » 19 lis 2012, 21:12

Czy tylko logo, foldery załatwią już kampanię wizerunkową gminy? Chyba coś bardziej konkretnego trzeba jeszcze zaproponować, aby przyciągnąć ludzi do tego regionu, aby ten region był bardziej znany, kojarzony, rozpoznawany. Jeśli chce się akcentować walory turystyczne to musi być jakaś baza turystyczna - pensjonaty, agroturystyka, kampingi, pola namiotowe. Same piękne widoki i chęci niewiele załatwią. Może jakieś imprezy o zasięgu ponadregionalnym? Dni Krasnosielca to tylko lokalna impreza. Promocja, wizerunek gminy wymaga podjęcia całego wachlarza przedsięwzięć. Sam pomysł uważam za słuszny i trzeba od czegoś zacząć, chociażby od loga. Ważna rola w tym przedsięwzięciu władz gminy, które mają znaczne możliwości w tej kampanii.

ODPOWIEDZ