REGULAMIN forum NaszKrasnosielc.tpzk.pl

Miejsce na wszystkie stare tematy...

REGULAMIN forum NaszKrasnosielc.tpzk.pl

Nieprzeczytany postprzez Biela » 26 lut 2009, o 09:53

Regulamin forum NaszKrasnosielc.tpzk.pl

1. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności.
2. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.
3. Nie używaj wulgaryzmów, ani słów czy zwrotów, które jako takie mogą być zrozumiane.
4. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.
5. Forum to nie śmietnik – jeżeli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie: ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Wypowiadając swoje zdanie staraj się je uzasadnić.
6. Masz kilkanaście słówek do zamieszczenia? Zrób to w jednym poście!
7. Pisząc w danym temacie nie wychodź poza jego obszar, historia - to o historii, samorząd - to o samorządzie, ekologia – to o ekologii. Jeśli chcesz poruszyć nowy wątek to załóż nowy temat.
8. Cytuj z umiarem.
9. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów.
10. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione.
11. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.
12. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.
13. Właściciel forum (Towarzystwo Przyjaciół Ziemi Krasnosielckiej) nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
14. Posty traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne.
15. Zabrania się prowadzenia agitacji wyborczej na łamach Forum.
16. Nieprzestrzeganie zasad zawartych w niniejszym Regulaminie daje moderatorowi forum prawo do dokonania korekty wypowiedzi, usunięcia jej w części lub w całości oraz szczególnie w przypadku podejrzenia złamania prawa do dokonania zgłoszenia do odpowiedniego podmiotu lub instytucji. Powyższe nie wymaga ze strony moderatora uzasadnienia.
17. W przypadkach, których powyższy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku oraz mają zastosowanie przepisu Kodeksu Cywilnego!
18. Umieszczenie choćby jednego postu na łamach forum oznacza akceptację Regulaminu (dotyczy to również sytuacji, w której zostaje on zaktualizowany).
19. Wszelkie zmiany regulaminu będą ogłaszane na stronie głównej forum.
Avatar użytkownika
Biela
Administrator
 
Posty: 107
Dołączył(a): 14 wrz 2007, o 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron